۱۳۹۴ دی ۱۴, دوشنبه

ایران - خامنه ای برای جنگ انتخابات امام جمعه هایش را وارد صحنه کرد

ورود خامنه‌ای به جنگ انتخابات با بسیج امام‌جمعه‌هایش

در جنگ گرگها بر سر انتخابات که هر روز بشکلی خودش را نشان می داد بالاخره امروز خامنه ای به صحنه آمده و امام جمعه هایش را جمع کرده تا برایش تبلیغ کنند و بتواند جناح رقیب را از بین ببرد و صحنه را نبازد از طرفی رفسنجانی در سخنرانی خود اشاره به خامنه ای می گوید آرزو بر جوانان عیب نیست. و هر روز جنگ انتخابات بنوعی گسترش پیدا می کند. 

در حالی که 7هفته بیشتر به موعد نمایش انتخابات و رویارویی دو باند حاکم در این صحنه بیشتر باقی نمانده، ولی‌فقیه ارتجاع تمام امام جمعه‌های مزدور و جنایتکارش را از سراسر کشور جمع کرد تا به آنها در رابطه با کارزار سرنوشت سازی که در پیش است خط و رهنمود بدهد.


سوالی که به‌دنبال حرفهای ولی‌فقیه ارتجاع به ذهن می‌رسد، این است که پیام و معنی حرفهای امروز خامنه‌ای و علت نگرانی او که در صحبتهایش کاملاً بارز بود، چه بود؟ 
ترس و وحشت خامنه ای

خامنه‌ای امروز شخصاً وارد جنگ انتخابات شد و معنی جمع کردن امام جمعه‌هایش در سراسر کشور هم در واقع لشکرکشی و بسیج برای وارد کردن آنها در این جنگ بود. این‌که خامنه‌ای در این سخنرانی، بر اساس آنچه که تلویزیون رژیم تا الآن پخش کرده و توسط سایت خودش هم منعکس شده، وارد هیچ‌یک از بحرانهای رژیم که این روزها بر سرش جنجال و غوغا درگرفته مثل درگیریش با عربستان و مسأله تحریمها و برجام و از این قبیل نشد، نشانه این است که جنگ انتخابات یا در واقع جنگ هژمونی چقدر از نظر او نسبت به سایر مسائل از اهمیت و اولویت برخوردار است. خامنه‌ای همچنین برای این‌که جدیت مسأله را حالی این آخوندها بکند، نمایشهای جمعه را قرارگاه نامید و جنگ انتخابات را هم با عنوان تحمیلی با جنگ 8ساله با عراق مقایسه کرد و ضمن به نعل و به میخ زدن، اما به آنها هشدار داد که نباید بگذارند یک عنصر غیرخودی یا به قول خودش یک عنصر نفوذی وارد مجلس ارتجاع یا خبرگان ارتجاع یا دیگر ارکان نظام بشود، چون مانند موریانه از داخل پایه‌ها را می‌جود و سست می‌کند.

ادامه در لینک 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر