۱۳۹۴ دی ۲۶, شنبه

ایران - باز هم خودکشی یک زن جوان در حاکمیت ولایت فقیه در مترو تهران

رژیم زن ستیز آخوندی رتبه اول در پدیده خودکشی زنان در جهان را دارد
هر کشوری از بابت بهداشت و درمان، هنر و موسیقی،‌ ادبیات،‌ ورزش ، و ... در جهان رتبه اول را می گیرد و همواره سرش بلند است که مردمش اگر در همه چیز رفاه و آسایش ندارند حداقل در برخی موارد دارند.
در ایران آخوند زده که همواره مردمش از هر بابت تحت فشار هستند. در زمنیه وضعیت زنان هم بدتر از بقیه موارد است. در اردیبهشت فریناز خسروانی مهندس کامپیوتر دختر مهابادی از ترس تعرض خود را از طبقه چهارم هتل تامارا پرت کرد. دختر دیگری در 
۱۷اردیبهشت در پارکینک دانشگاه خود را به آتش کشید و .... که همه این ها حاصل فشار و گرفتن آزادی از زنها است که به آنها ستم مضاعف می شود.

رژیم زن ستیزآخوندی ولایت فقیه مثل بقیه موارد رتبه اول در پدیده ناهنجاری خودکشی زنان در خاورمیانه را نیز گرفته است. یعنی رتبه اول فشار بر زنها را گرفته. که این فشار و خودکشی در دوره حاکمیت آخوند روحانی چند برابر شده است. 
یک کارشناس جامعه شناسی نوشت: 
«چه شرایطی در جامعه ایران مهیا شده که استعداد خودکشی را - به‌خصوص در دانشجویان به‌عنوان نسل آگاه - افزایش داده است.
وی افزود: این راه دردناک تلاشی است تا زنان اعتراض خود را به گوش جامعه برسانند؟» 
روزشنبه ۲۶دیماه ۹۴ زن جوانی 25تا 27ساله در مترو ایستگاه دروازه دولت اقدام به خودکشی کرد.
سخنگوی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تایید این خبر گفت این زن جوان بعدازظهر امروز خود را بر روی ریل قطار پرتاب کرد که منجر به فوت وی شد.
لازم به یادآوری است که پنجشنبه 10دیماه 94 یک مرد
۵۷ ساله در ایستگاه تهرانپارس و در لحظه ورود قطار روی ریل‌ها سقوط کرد و جان خود را از دست داد
هم‌چنین روز دوم آذرماه امسال در همین ایستگاه جوانی
۲۵ ساله با پریدن مقابل قطار در حال حرکت خودکشی کرده بود.

خانم مریم رجوی در پیام خود به مناسبت روز جهانی کارگر در اردیبهشت ۱۳۹۴ گفتند:
 «دستکم ۹۳ درصد کارگران با قراردادهای موقت یک ماهه تا یک ساله مشغول به کارند»  در نتيجه از حق بيمة درماني و سوانح و حقوق بازنشستگي محرومند و دستمزد‌شان در پايين‌ترين سطح ممكن است. قربانيان اصلي اين قرارداد‌هاي ستمكارانه‌ زنان كارگرند. آنها، هم ناچار به پذيرش مشاغل كم درآمد و پرزحمت با ساعات كار طولاني مي‌شوند و هم در صف اول اخراجها قرار دارند. به نحوي كه با بروز کوچکترین مشكلي در وضعيت مالي هر كارخانه‌يي، زنان کارگر اخراج می‌شوند. در ۹ سال گذشته سالانه بیش از صدهزار زن از بازار کار ایران کنار رفته‌اند. نرخ بيكاري زنان از شروع كار آخوند روحاني هم‌چنان در حال افزايش است و اكنون سه چهارم زنان تحصيلكرده قادر به يافتن شغل نمي‌شوند
#ایران #خودکشی #مترو #ولایت_فقیه #روحانی #مریم_رجوی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر