۱۳۹۴ شهریور ۷, شنبه

ایران - درگیرشدن اهالی کرج با ماموران شهرداری و ادامه اعتراضات مردمی+عکس

رژیم دزد و غارتگر آخوندی به شکلهای مختلف از مردم اخاذی می کند. اعم از اینکه حقوق کارگران و ... را نمی دهد و یا بعنوان سپرده از مردم اخاذی می کند.

شنبه۷شهریور۹۴: 
تهران: موسسه میزان که توسط سپاه پاسداران اداره می شود جمعی از مالباختگان خراسان شمالی و جنوبی و مشهد و سبزوار و بیرجند در برابر بانک مرکزی تهران تجمع کرده و خواستار پولهای به غارت رفته خود توسط پاسداران موسسه میزان شدند. 

تجمع اعتراضی جمعی  از سپرده گذاران موسسه  غارتگر میزان


کرج:‌ پس از پیگیری مکرر از خرابی راه ها و تلمبار شدن خاک در مقابل مغازه ها و خانه ها و رها شدن طرحهای عمرانی شهرداری جمعی از اهالی خشمگین کوی قائم تجمع کرده و با ماموران شهرداری درگیر شدند.
همزمان جمعی از اهالی خیابان داریوش و نیلوفر در برابر شهرداری کرج تجمع کرده بودند. 
 میبد: بدلیل متوقف شدن کشتار دام سنگین بدستور اداره بهداشت و جهاد کشاورزی جمعی از قصابان و توزیع کنندگان گوشت در فرمانداری تجمع اعتراضی برگزار کردند. 
بر اساس اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران  طی دو روز گذشته ۴۸رشته تظاهرات و اعتراضات در شهرهای مختلف بوده است. 
خانم مریم رجوی در پیام خود در روز جهانی کارگر گفتند:‌
حق تشكيل سنديكاها و اتحاديه‌هاي مستقل كارگري ، حق برگزاري اعتصاب و اجتماع اعتراضي، امنيت شغلي، افزايش مناسب و واقعي دستمزدها و پرداخت به موقع آن، الغاي نظام قراردادهاي موقت و سفيد امضا، برچيدن بنگاههاي كاريابي مدافع كارفرمايان، برقراري بيمه بيكاري و بيمه عمر، بالا نبردن سن بازنشستگي، تأمين جاني كارگران در برابر كارهاي سخت در معادن و  رفع تبعيضهاي جنسيتي در وضعيت اشتغال و تخصيص حقوق و مزاياي زنان كارگر، منع بردگي كار كودكان خياباني و  لغو تبعيض جنسيتي عليه زنان كارگر، تماماً حقوق ضايع شده كارگران ايران است كه به دست آوردن آن در مبارزه متحد و پيگير كارگران در پيوند با مقاومت عموم مردم ايران  براي كسبآزادي و دموكراسي و سرنگوني رژيم حاكم امكانپذير است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر