۱۳۹۴ خرداد ۱۵, جمعه

ایران - سید حسن خمینی سرقبر دجال، خامنه‌ای را عامل تمام دو دستگیها و اختلافات درونی نظام معرفی کرد

سالمرگ خمینی دجال، روز ۱۴خرداد در بهشت زهرا مراسمش  برگزار شد. در محلی که بقول دويچه وله گرانترین مقبره دنیا است. او نوشت وقتی که  خميني وارد ايران شد گفت «طلبه‌ای بیش نیستم»! و ادعا داشت كه "یک موی کوخ نشینان" را به "همه کاخ نشینان" ترجیح می‌دهد! اما حالا قبرش گرانترين مقبره جهان است! در شرايطي كه حداقل ۴۰ درصد مردم ايران زير خط فقر هستند. این محل شامل سالنهای مختلف و هتل 5ستاره و ... می باشد. 
بطوریکه حمید انصاری قائم‌مقام سیدحسن خمینی در موسسه حفظ و نشر آثار دجال  در واکنش به انتقادات صورت‌گرفته درباره تزئینات مجلل قبر جدید دجال گفت: بزرگانی هستند که حرم آنها می‌بایست مجلل باشد. هر کس هم که نمی‌تواند این مسائل را تحمل کند یا از حسادت اوست یا از نادانی.
بر خلاف آنچه تدارک دیده بودند جمعیت بیشتر شامل ایادی رژیم و اساساً از بسیجیها و نیروهای انتظامی و نظامی از تهران و شهرستانها و برخی دانش‌آموزان که آنها را به اجبار به محل برده، بودند . ولی با وجود این ترفندها آمار شرکت کنندگان در این نمایش مضحک از چندهزار نفر بیشتر نشد، و رژیم توانسته بود، حداکثر سالن محل سخنرانی خامنه‌ای را پر کند. آنچه که بیش از هر صحنه‌ای جلب توجه می‌کرد کسادی بازار این نمایش مضحک بود.
در مراسم سالمرگ که صحنه رویارویی باندهای نظام شده بود خامنه ای به رفستجانی و حسن روحانی توپید و گفت اجازه نمی دهیم کسی خارج از خط امام حرکت کند.
سید حسن خمینی در سخنرانی خود نیز خامنه‌ای را عامل تمام دو دستگیها و اختلافات درونی نظام معرفی کرد و با بیان معکوس گفت: اگر تقدیر باشد رهبری معظم انقلاب، فرمانده کل قوا، تصمیم بگیرند اختلافات در همه سطوح برداشته می شود و یک کلام خواهیم شد
خانممریم رجوی در پیام خود در تیر ۹۳ گفتد:‌من در همان موقع در پيامي «شعله کشیدن مجدد بهار آزادی و دموکراسی عرب در مصر و پیروزی اراده مردم این کشور در برابر بنیادگرایی و  نظام دینی و در برابر استقرار دیکتاتوری مشابه ایران در این کشور را به مردم مصر به ویژه زنان و جوانان و افسران ملی و میهن پرست این کشور» تبريك گفتم.
حقيقت اين است  این يك تحول بزرگ و بنیادین در مصر بوده و هست و تاكيد مي‌كنم كه آخوندهای حاکم بر ایران، نخستین بازندگان بهار بازیافته مصر در این منطقه از جهان هستند و از هيچ كاري براي در هم شكستن آن فرو گذار نمي‌كنند. از ياد نمي‌بريم كه خامنه‌ای بسیار تلاش کرد تا در  راستای صدور ارتجاع، بهار آزادی در کشورهای عربی را با دجالیت تحت عنوان «بیداری اسلامی»  با همان الگوی خمینی در ایران،تغییر محتوا و جهت بدهد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر